Гарантія
Каталог товарів
Енергонезалежність до -60% 
Техніка Apple 
Техніка Xiaomi 
Б/У та уцінка
Смартфони та телефони 
Ноутбуки, ПК, планшети 
Смарт-годинники та гаджети 
Фото та відео 
Аудіотехніка 
Телевізори та проектори 
Ігрові консолі та геймінг 
Краса та здоров'я 
Техніка для кухні 
Техніка для дому 
Аксесуари для електроніки 
Розумний дім 
Товари для дому та саду 
Інструменти та автотовари 
Спорт, туризм, захоплення 
Товари для дітей 
Одяг, взуття та аксесуари 
Акції та знижки
Гарантія
на всі гаджети
Для звернення на проведення гарантійного обслуговування заповніть форму
1. Яка гарантія на товар?
Ми надаємо гарантію на весь товар який продається в інтернет-магазині Touch.com.ua. Термін гарантійного обслуговування вказано в описі кожного товару розміщеного на сайті і може складати від 14 днів до 60 місяців. Гарантія може надаватися виробником або Продавцем товару.2. Як здати товар на гарантійне обслуговування?
Для гарантійного обслуговування товару, придбаного в інтернет-магазині TOUCH.COM.UA, Ви можете звернутися до будь-якого магазину нашої мережі та до точки прийому сервісного центру за адресою: м.Дніпро, вул. Глінки 1, ТЦ "Новий Центр". Якщо звернутись напряму немає змоги, Ви можете відправити товар Новою поштою або Укрпоштою:Нова пошта: м. Дніпро, відділення №15.
Укрпошта: м. Дніпро, відділення №49066.
- Отримувач - Лаєвський Євген Ігорович
- Телефон - 0684404401
- Оплата доставки – за рахунок отримувача (якщо на діагностиці буде виявлено, що товар не підлягає гарантійному обслуговуванню, вартість доставки сплачує Споживач, окрім звернень за Сертифікатом розширеного сервісу)
- Оголошена вартість – дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком/видатковою накладною
- Послуги «Зворотня доставка» та «Післяоплата» слід скасувати
3. Як підготувати пристрій до здачі на гарантійне обслуговування?
- Відв’яжіть пристрій від облікових записів, відключить усі способи блокування. Для пристроїв компанії Apple обов’язково вимкніть функцію “Find my iPhone”
- Зробіть резервне копіювання даних, вийміть сім-картки та картки пам’яті (Сервісний центр не несе відповідальності за збереження інформації, що міститься в пам’яті Товару, а також його програмного забезпечення)
- Напишіть причину відправки товару до сервісу на аркуші-заяві у довільній формі. До заяви необхідно додати копії чека/видаткової накладної та гарантійного талону (у разі, якщо наявність гарантійного талону передбачено відповідно до типу купленого товару) або надіслати фотографії чека/видаткової накладної та гарантійного талону до Viber на номер 0687330330 (відділ сервісного обслуговування).
4. Товар підлягає гарантійному обслуговуванню, якщо:
- Використовувався за інструкцією
- Не пошкоджено серійний номер або IMEI товару (якщо ця інформація попередньо була вказана виробником) та він співпадає з серійним номером у чеку/видатковій накладній та гарантійним талоном.
- Було надано чек/видаткову накладну що підтверджує факт купівлі товару в нашому магазині, а також гарантійний талон
- Гарантійні пломби товару не пошкоджено
- На товарі відсутні механічні або інші пошкодження
5. Товар не підлягає гарантійному обслуговуванню і гарантійні зобов’язання не поширюються, якщо:
- Серійний номер або IMEI-номер, що зберігається в пам’яті виробу не може бути встановлено (змінено, стерто, нерозбірливий і т. ін.)
- Відсутні документи, які свідчать про купівлю товару в нашому магазині
- Виявлено несанкціоноване втручання, розкриття чи ремонт пристрою неуповноваженими особами, або змінено внутрішні компоненти товару, змінено його конструкцію або схему.
- Порушені правила використання товару або його використання не за призначенням
- Присутні механічні чи інші пошкодження, що виникли з вини необережних чи умисних дій Споживача чи третіх осіб.
- Виявлені пошкодження викликані потраплянням всередину товару сторонніх предметів, рідин, речовин та ін., дією екстремальних температур, аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі.
- Пошкодження викликані в результаті стихійних лих
- Виявлено природний знос елементів
- Виявлено пошкодження викликані роботою сторонніх завантажених програм або які виникли через дефекти системи у якій використовувався товар.
Залишились питання? Завжди раді відповісти!
Зв'яжіться з нами будь-яким зручним для Вас способом:
0 800 309 800Безкоштовно по Україні
044 39 39 800Безкоштовно по Києву зі стаціонарного
м. Дніпро
вул. Королеви Єлизавети II (Глінки), 7, ТЦ Новий центр
вул. Незалежності (Титова) 36, ТРЦ Appolo
пр. Героїв 3, Ринок "КОДАК"
вул. Нижньодніпровська 17, ТРЦ Караван, локація А70
вул. Пастера, 6А, ТЦ На Пастера
вул. Королеви Єлизавети II (Глінки), 7, ТЦ Новий центр
вул. Незалежності (Титова) 36, ТРЦ Appolo
пр. Героїв 3, Ринок "КОДАК"
вул. Нижньодніпровська 17, ТРЦ Караван, локація А70
вул. Пастера, 6А, ТЦ На Пастера
Пн-Пт : з 09:00 до 21:00
Сб, Нд : з 09:00 до 21:00
Сб, Нд : з 09:00 до 21:00























